Creamfields CE bez Drum and Bassu?
(aktualizováno) Na konci roku 2007 jsme se poprvé dozvěděli o téměř kompletní domácí mainsteamové špičce na břeclavském festivalu Creamfields Central Europe. Dnes pořadatelé na oficiálním webu akce zveřejnili informace o počtu stageí a také první zahraniční jména. Pojďme se na ně podívat.
Při pohledu na růžový plánek s rozdělením sedmi stageí mě hned na začátku nemohla nenapadnou otázka, "Kde je sakra Drum and Bassová stage?" Přeci jen festival s plánovanou kapacitou 30.000 lidí bez zlámaných beatů? Kde je pořadatelé chtějí sehnat? Toť jen malá úvaha na začátek před důležitějšími informacemi.
Na celkem sedmi stageich se 12.7. na letišti v Břeclavi představí více než 70 Djs a live actů. Pořadatelé festivalu se rozhodli line-up zveřejnovat po častech a tak dnes po cca měsíční pauze přinášíme další střípky, tentokrát včetně zahraničních hostů.
Na výzvu pořadatele festivalu v reakci na tento článek přispívám dodatečnou informaci. Samostatná zlámaná stage skutečně nebude. DnB fanoušci by však mohli být uspokojeni v rámci Filter Live Stage, kde jsou v jednání například Pendulum v live vystoupení.
Na Raveline Global Stage byl odhalen zatím jako nejzajímavější jméno festivalu německý projekt Booka Shade, který si svou premiéru v ČR měl odbýt už na podzim loňského roku. Nestalo se tak a premiéra u nás proběhne až na letním festivalu pod širým nebem. Druhým jménem Raveline Global Stage je maďarský Chriss of The Quassar.
Filter Live Stage prozrazuje dva domácí projekty - Lakeside X a Navigators. Hodně se také mluví, že headlinerem této live stage a vůbec celého festivalu by mohl být Američan Moby. Nejedná se však v žádném případě o oficiální informace, takže si budeme muset všichni ještě nějakou dobu počkat.
Na Semtex techno Stage mužete počítat se zástupcem skotského labelu Soma Records - Funk Da Void a maďarským Djem Hot X, který hrál například na loňských Electronic Beats v Budapešti a jeho old school techno set se těšil velkému úspěchu.
Sappe Progressive Stage prozatím nabídne Michaela Burina a slovenský projekt Live. V minulém týdnu jste se mohli dozvědět, že pražský klub Studio 54 se stalo oficiálním partnerem festivalu a jeho úkolem bude postarat se o VIP Stage. Prvním známým jménem je zde Chris Sadler.
Také mediální partner Kiss rádio dostalo svůj prostor a s ním i stejnojmenou stage. Víme, že zde vystoupí The Fakes a Monoriders live. V obou případech se jedná o domácí projekty. O dalších novinkách vás budeme brzy informovat.
Na celkem sedmi stageich se 12.7. na letišti v Břeclavi představí více než 70 Djs a live actů. Pořadatelé festivalu se rozhodli line-up zveřejnovat po častech a tak dnes po cca měsíční pauze přinášíme další střípky, tentokrát včetně zahraničních hostů.
Na výzvu pořadatele festivalu v reakci na tento článek přispívám dodatečnou informaci. Samostatná zlámaná stage skutečně nebude. DnB fanoušci by však mohli být uspokojeni v rámci Filter Live Stage, kde jsou v jednání například Pendulum v live vystoupení.
Na Raveline Global Stage byl odhalen zatím jako nejzajímavější jméno festivalu německý projekt Booka Shade, který si svou premiéru v ČR měl odbýt už na podzim loňského roku. Nestalo se tak a premiéra u nás proběhne až na letním festivalu pod širým nebem. Druhým jménem Raveline Global Stage je maďarský Chriss of The Quassar.
Filter Live Stage prozrazuje dva domácí projekty - Lakeside X a Navigators. Hodně se také mluví, že headlinerem této live stage a vůbec celého festivalu by mohl být Američan Moby. Nejedná se však v žádném případě o oficiální informace, takže si budeme muset všichni ještě nějakou dobu počkat.
Na Semtex techno Stage mužete počítat se zástupcem skotského labelu Soma Records - Funk Da Void a maďarským Djem Hot X, který hrál například na loňských Electronic Beats v Budapešti a jeho old school techno set se těšil velkému úspěchu.
Sappe Progressive Stage prozatím nabídne Michaela Burina a slovenský projekt Live. V minulém týdnu jste se mohli dozvědět, že pražský klub Studio 54 se stalo oficiálním partnerem festivalu a jeho úkolem bude postarat se o VIP Stage. Prvním známým jménem je zde Chris Sadler.
Také mediální partner Kiss rádio dostalo svůj prostor a s ním i stejnojmenou stage. Víme, že zde vystoupí The Fakes a Monoriders live. V obou případech se jedná o domácí projekty. O dalších novinkách vás budeme brzy informovat.
DISKUZE
Jméno:
Nadpis:
Text:
Zadejte číslo 144:
Martec | 28. 01. 2008 | 06:06:15
DnBCo to ma jako znamenat Creamfields bez drumu asi poradatele nevedi, ze prave lidi na jizni morave nejvice poslouchaji prave tento styl.At se jdou bodnout!!!!!!!!!!!!
IIIIII | 26. 01. 2008 | 12:58:22
hop hop na tanečnim festupokud me hlava neklame tak v počátcích tanečních festivalů byl hip hop do programu zařazován pravidelně a nikomu to myslím nevadilo (viz akce Lighthouse). to ale nefungovala hh scéna. ted má tato scéna takový potenciál, že by spíš mohly zařazovat na vlastní festivaly taneční podia. uvidíme do jaké míry je to trvalá nebo přechodná záležitost. pravdou ale je,že také tam nechyběla samostatná stage jungle nebo DnB . a vždy byla natřískaná. takže samostatná stage DnB by Cream...... C.E. slušela. ale taky: dle mojeho názoru, má DnB sílu utáhnou program hlavní stage na jakýmkoliv festyvalu v ČR. dokladem budiž SOL2OO7.
jinak si myslím , že hodnotit festival jako propadák, ještě před zveřejněním kompletního programu je předčasné. za jak dlouho to vlastně je ? za půl roku? nebo dýl? nemá promotér ještě dostatek času na získání silného partnera? asi pro to dělá co může, a svědčí o tom množství PR článků na tanečních serverech. nechme se překvapit.
mě by se líbil koncert Primal Scream
howk
DjDkDave | 25. 01. 2008 | 10:17:00
Info:Tak zatím tedy jen slabé kafe, nikdo, kdo by mě nějak extra zajímal........
Stejně všichni budou hrát na Dance Valley v Holandsku (15 stagei a přes 60.000 návštěvníků ;-) ) a do Břeclavy přijede jen B tým světové scény..........
lesy | 25. 01. 2008 | 07:01:03
to maxikmne se omlouvat nemusis hele. jen neni na skodu se trochu zamyslet, nez zacnes neco nebo nekoho kritizovat... no jsem rad, ze aspon nemusim zrat tu klavesnici:)
maxík | 25. 01. 2008 | 04:01:29
avelice se ti omlouvam za to ze jsem zapomel na UAF.... maxík | 25. 01. 2008 | 03:56:08
ne, ani tiesta, ani AvB, ani PvD neposloucham, takze te asi zklamu. Nevim jak charakterizovat co posloucham , je toho moc na to abych vybral neco konkretniho. lesy | 25. 01. 2008 | 02:49:57
to maxikhele ty jses nejakej divnej. jak to tady tak ctu, tak tobe vsechno vadi. nejdriv ti vadi, ze lidem vadi, ze nebude samostatna dnb stage, coz teda vazne nechapu. ja teda dnb zrovna moc nemusim, ale tehle festival by si samostatnou dnb stage rozhodne zaslouzil. pak pises nesmysly, jakoze tahle hudba je mrtva a ze na zadnejch velkejch festivalech se mu nevenuje pozornost- tak co treba Urban Art Forms- neni to nahodou v Rakousku? a neni nahodou Rakousko kousek od Breclavi? no ale nejvic me dostalo, ze ti vadi i to, ze se lidi divi tomu, ze tam bude hip-hop stage- mne je sum a fuk, jestli tam bude, nebo ne, stejne bude nekde zastrcena a nebude tam ani noha. ale jeji pritomnost ve me teda rozhodne udiv vyvolava- na tehle festival podle me proste nepatri... a vyzni to dost divne prave v konfrontaci s absenci samostatny dnb stage. tvaris se tady jako kosmopolitni znalec tanecni sceny a elektronicky hudby, ale nektery tvoje nazory jsou vazne k smichu a absolutne nepodlozeny racionalnima argumentama. mam pocit, ze jedinej, kdo neni schopnej sebereflexe, jses ty. docela by me zajimalo, co poslouchas. prosim napis, ze Tiesta, AvB a PvD- pak puknu smichy, sezeru klavesnici a proskocim monitorem:)
divimse | 25. 01. 2008 | 12:42:47
marketing naruby...Cream je na svych strankach prezentovan jako festival popularni hudby. To je neco mezi Evou a Vaskem a Sepulturou. Z tohodle pohledu si poradatel obhaji temer jakkoliv zamerenou stage. Cream je ale tradicne vniman jako festival zamereny na elektronickou hudbu ve vsech jejich podobach. Myslim, ze hip-hop do el. hudby nepatri a myslim, ze se vetsina fanousku el. hudby o hip-hop zajima max. okrajove. Pro ne tam tedy asi hip-hop nebude. Jestli si je toho promoter vedom a presto ho do programu zarazuje, dela to bud kvuli zajisteni navstevnosti skrze hophopery nebo kvuli touze sblizovat ruzne styly hudby a zajistit zanrovou pestrost (tomu neverim). Pak je to ale jako kdyby byla na rockovem festivalu country stage. At je zanrova pestrost zajistena..ale v ramci tanecni hudby. Festival tohoto formatu by mel byt zameren na vsechny priznivce tanecni hudby a mezi ne patri i fanousci dnb..a je jich tu opravdu hodne. Diskuse na tema jestli dnb frci nebo vyhasina jsou akademicke. Na lonsky Cosmic pritahl dnb min. 1/3 navstevniku. Na SOLu bylo na Aphroditeho na hlavni stage narvano a jeste dlouho si hromada navstevniku stezovala, ze byla dnb stage dost poddimenzovana (coz byla). Na vetsine u nas poradanych dnb akcich byva plno az preplneno. Tez na lonskem Creamu v Anglii i Polsku byla dnb stage s nabusenym line upem. Vsude plno. Lidi proste dnb chteji. Poradatele Creamu v Breclavi ale delaji, jako by dnb nebyl. Myslim, ze nedelaji dobre...Je to jako s hospodou. Ve spravne hodpode maj pivo, rum, vodku, fernet a zelenou. Tenhle Cream je jako hospoda bez rumu u niz hrozi, ze tam rumomilci nedorazi a pujdou naplnit kapsu nekomu jinemu.....ten hospodskej je nakej divnej....
tom tom | 25. 01. 2008 | 10:29:26
oprava6-7 creamech...
tom tom | 25. 01. 2008 | 10:13:07
ch jomaxik: nevim jakej zaujatej názor máš na mysli, ale já se zamýšlel pouze na tom, jestli je by Hip-hop stage měla být na Creamu, to že je hip-hop špatnej nikdo netvrdí, ale to styl hudby razantně odlišnej od ostatní produkce a s taneční scénou toho nemá moc společnýho...mají svoji kulturu a svoje akce...znovu si kladu otázku, kdo dá 1000kč za festák aby si tam šel poslechnout hip-hop, když bude za tejden festák čistě s hip.hopem??? byl jsem asi na 67 creamech, ale hip hop stage jsem tam myslim nikde neviděl, zato ty DnD tam byla vždy...at už malá či větší...žádnou hudbu neodsuzuju jen se zamýšlím nad koncepcí tohohle festáku...nic víc
maxík | 25. 01. 2008 | 12:39:59
ja jsem byl na pomerne mnoha dnb akcich, ale to myslim v teto diskuzi neni podstatne....a taky mi vadi tadyten extremne zaujatej pohled na hiphop.... jenom proto ze na nej chodi ´deti´ tak se z toho automatick stava nekvalitni hudba? tenhle pristup me strasne vadiFlavio Boršč | 25. 01. 2008 | 12:07:34
My gaadJe pravda, ze pokud nekdo dela party pod nalepkou Creamfields, pak bych ocekaval vehlasnejsi line-up, ale neni vsem dnum konec. Ponekud me zarazi, ze styl, jakym je Hip Hop, ma svoji vlastni stage, myslim, ze tohle je trosku moc. Tenhle festival by mel byt o kvalitni elektronice a ne prurezem hitparadou esa s kyvajicima se spodkama u necich kolen. To uz bych radeji videl opravdu tu dnb stage nez hip hop, tam se to totiz srazi, hip hop a elektronika = pruser
sine.nomine | 24. 01. 2008 | 04:30:59
1) fatboy bude na pohode2) dnb by mel mit samostatnou stage proste proto, ze to je jeden z nejoblibenejsich tanecnich stylu
3) odsoudit festival po zverejneni cca 10% ucinkujicich je soda... fakt ze jo. a o takovym kritikovi to napovida mnohem vic.. nez o tom festivalu
4) vsichni hned vedi, ze to bude propadak a ze to je jasny od zacatku. mno, ja za myslim, ze uz to, ze cream proda nekomu licenci znamena, ze musi byt nejakym zpusobem presvedcen, ze si tim nezkazi jmeno.
5) creamfields v breclavi opravdu neni koncipovan jako cesky festival, ale jako stredoevropsky festival. do vidne 60km + schengen = bude se tam mluvit hodne nemecky. slovniky s sebou! :)
IIIIII | 24. 01. 2008 | 01:33:23
2maxik a tom tom2maxik: neda se souhlasit s tvojim nazorem, pro člidi chtej vyčpělí předražený jméno. třeba ze stejnýho důvodu proč lidi chtěj DnB,techno nebo trance. prostě se jim o líbí. no a na akci která chce bejt vícestylová na takové přání mají opodstatnění.
2tom tom: s tvojema názorama upně souhlasím, líp bych to nenapsal.
jitka | 24. 01. 2008 | 10:06:03
to maxikJe videt, ze fatboye ani trochu neznas..... Kolik si od nej slysel setu? Kolik od nej mas alb? Ja taky nepomlouvam dnb, protoze jsem mu neprisla na chut a nemam ho rada. Je to jen muj nazor a nebudu tu hudbu pomlouvat, kdyz ji nerozumim. Stejne bys to mel udelat i ty! Nech fatboye, kdyz mu nerozumis. Je videt, ze se sem chodis jen dohadovat :-((
tom tom | 24. 01. 2008 | 09:53:32
maxikno na tom co píšeš je spousta polopravd, 1:to co ty nazýváš DnB neni zcela Dnb, ale mám rát také....2. to že házíš do jednoho pytle všechny co maj rádi DnB je taky na houbelec, já miluju i spousty rovný hudby a kdyby tam nebylo co jiného pro mě k poslechu než DnB tak bych tam taky nejel,3. nikdy jsem neřekl, že by měl DnB bejt všude, ale na festáku teto velikosti jo!4. řekni jestli půjdou lidi na festík jako Cream na Hip-hop?? Jo kdyby byla hlavní hvězda BB tak bych jel klidně jen na ně(jen kvuli tomu že to je moje mládí a srdcovka)...jinak nevím na kolika DnB akcích jsi kdy byl
Rosse | 24. 01. 2008 | 03:47:11
Nazor..Techno neni zle,,ale drum and basse je nejlepsi je vesely,energicky a ma smysl a takova akce bez nej to by byl jen shit,a poradna teprv komerce......sory....lidi..
maxik | 23. 01. 2008 | 11:42:07
proc chtej vsichni fatboy slima? ty jeho dj sety sou prumerny, ne-li podprumerny... kdyby hral live svoje veci tak to chapu...ale tohle je jenom vycpelej predrazenej dj kterej uz nema co rictFreq | 23. 01. 2008 | 07:46:39
to maxik:DnB nemá bejt vsude ale na festivalu typu cream kde je 7stagí nedat dnb je ostuda, uz jenom proto ze dnb má v čr hodne fanoušků a přitáhlo by to dost lidí... nez takhle kdyz tam je kiss radio stage, hiphop, progressive.. já jsem se na cream těšil a zatim tyhle první zpravy me dost zklamali, mam nejradši dnb ale zapařim si i na jiný styly... takze pokud tam nebudou ty pendulum live jak je maji prej v jednání tak asi nepojedu .) ale i tak jsem cekal ze by mohli booknout treba fatboy slim, to byla pecka.. skoda no, asi nemaj finance a bojim se ze to nedopadne dobre tenhle fest :(
Tenzo | 23. 01. 2008 | 07:21:04
hm a coHardfloor, Hardcell, Umek, Carola, atd. klasiky:) At si i starsi dojdou na sve:D Ovsem schranz a podobnou sracku urcite ne. to patri do haly na dudlikmaratony a ne na letni pohodovej fest.
maxík | 23. 01. 2008 | 05:51:12
re:tom tomme bavi kavlitni dnb (brano ciste z hudebniho hlediska) kterej hraje treba aphex twin nebo squarepusher a podobne.... nebavi me tyhle v cehcach nemirne prehajpovany ´hvezdy´ typu ed rush a podobny.... na soucasnym dnb mi strasne vadi jak ty lidi co a to chodej nejsou absolutne schopny zadny sebereflexe.... a porad vidi dnb jako to nej a nejvetsi na svete a ze kde to neni tak tam je to nahovno protoze dnb ma bejt vsude
roma_suki | 23. 01. 2008 | 04:46:52
creamprosim Vas......za takovou cenu mohli bysme mlcet!!! budeme-li cele leto lezet na kupalisti a pec zadek??!
Křapík | 23. 01. 2008 | 03:58:26
Vůbec ale vůbec se o tom už nebavte! Podívejte se třeba na lineup MayDay 2008 a pak se tu o něčem bavte.Mitch | 23. 01. 2008 | 03:15:44
to maxikV tom co jsi psal mas pravdu, chybi tomu trochu vlastniho pohledu na vec. Nekopirovat!!!!! Poznavat a hledat nove veci, to te žene dál.....
lesy | 23. 01. 2008 | 03:10:13
taky me hned napadla Misstress Barbara, ale je to spis moje prani. hlavne doufam, ze to neni Preach- ne ze by se mi jeho sound nelibil, ale ocekaval bych teda nejakou skutecnou zahranicni hvezdu, nez nekoho, kdo je v CR napul doma a jeste hral pred par mesicema v Abatonu... no ale nema cenu ted spekulovat, necham se prekvapit a pak budu teprve hodnotit- kazdopadne doufam, ze se poradatel radne zamyslel nad sestavenim line-upu. samotnej, radoby honosnej, nazev Creamfields CE urcite moc lidi nenalaka (uz teprve ne 15-20tis., nebo kolik si planujou). jinak absence samostatny dnb stage ostuda, obvzlaste kdyz je tam hip-hop, to fakt nedavam, co ten tam dela...btw: vejplach pro smazky s dudlikama- husta hlaska:)))
? | 23. 01. 2008 | 02:59:21
streisandová :Dwobr | 23. 01. 2008 | 02:04:31
A jinak, z Kanady tam může bejt klidně někdo jinej. Co třeba Barbara? ;) wobr | 23. 01. 2008 | 02:02:46
johnurushčoveče já si radši poslechnu minimál, než schranzz, nebo hárd techno, každej ať si tomu řiká jak chce......víme vo čem je řeč :) Tim ale nemyslim, že bych byl z minimálu bůhvíjak vodvařenej. Mam ho rád v obejváku, nebo v autě, kde si chci vodrknout, ale když jedu na mejdan, chci zařádit, musí to mít drajv. Musí to bejt techínko pěkně vod podlahy, ale žádnej Witekindovo vejplach pro smažky s dudlíkama. Zkrátka Spejsáci a Márfy s Fíšou rulezz :)
tom tom | 23. 01. 2008 | 11:48:33
...nechápu......nechápu názory, jako " DnB akce jsou furt a jiný styly málo"...myslim, že je všeho dost, ale na takovej festík jako je Cream prostě DnB patří, v polsku na Creamu má dnb stan stejnou velikost jako house, techno stany....a je to tam nařachnutý od odpoledne do rána....sakra hip-hop má svoje "mega" festáky snad 4 přes to léto....už vidim jak někdo dá litr za to aby si mohl jít poslechnou hip-hop na cream...
to maxík: myslim že tě prostě DnB nezajímá proto takhle píšeš, tak tvoje reakce, že je někdo omezenej je šitá přesně na tebe...
s3Th | 23. 01. 2008 | 11:35:52
sasha&digweed, hawtin by potesilo....hasan | 23. 01. 2008 | 11:35:02
johnrushJestli by ti byl liebing a hawtin malo, tak se di zakopat..
johnrush | 23. 01. 2008 | 11:25:06
wobrurcite lepsi jak chciplej hawtin a liebing minimal,to tam bude kazdej spat:))pze je to jasny ,ze z kanady tam nikdo jinej jako hvezda na technu byt nemuze a nemecko to samy.minule ceskej cream byl aspon v tomhle smeru naslaplej.myslim techno stage.
cukr | 23. 01. 2008 | 10:30:45
nechaapu proc je na takove akci samostatana hip hop stage a ne misto nii teda dnb satge =/ozzby | 23. 01. 2008 | 08:41:02
kajaMozna jsi me spatne pochopil.. mysleno ze nebude dnb stage...
wobr | 23. 01. 2008 | 08:38:23
johnrushJooojooo to budou určitě ty pravý kvalitní ména, na který každej čeká :))) omg
maxík | 23. 01. 2008 | 08:24:45
jses ignorant jestli sis jako hlavni myslenku myho prispevku vzal to ze tu chybi nejakej projekt...johnrush | 23. 01. 2008 | 07:24:46
divnej koncept creamu,fakt nechapu,ze tam daj dementni hip hop na ukor prave toho drumce a techno stage bude urco taky peknej vytuh,kdyz tam jsou smy cesi a par zahranicnich jmen,uz jenom z tech statu je jasny ,ze to nebude nic extra. nebo ze by Brazilie byly Pet Duo a Nemcko Wittekind? :))jenda | 23. 01. 2008 | 07:21:24
maxííkubla bla bla...založ nákej original projekt a zatleskam ti!!!!
maxík | 23. 01. 2008 | 01:29:03
re:DNBjestli ocekavas v cechach akci typu global gathering tak jsi absolutni naivka.... a vazne nemuzu souhlasit s tim ze se v cechach nerozjel... Zajimalo by me jaka hlediska beres v uvahu... To ze v Horni Dolno nehraje trikrat do tejdne calyx znamena ze to v cechach neni rozjety? proc jsou asi v anglii akce jako GG nebo SV kdyz je tohle jejich ´domaci´ hudba ? takhle je to vzdycky vsichni fnukaj co kde hraje a pritom si neuvedomujou ze nejvetsi zaklad kazdy sceny v cizine jsou domaci umelci a to ze ta zeme ma nejakou hudebni historii.. CR se vzdycky jenom (a jeste dosti opozdene) chytla nejakyho trendu. tady neni jedinej zajimavej projekt kterej by mel nejakej osobitej sound kterej by byl v ramci evropy nejak vybocujici.... Nikdo tu nedela nic novyho, vsichni bud hrajou bud holandskej trance nebo britskej dnb nebo nemecky hardtechno.... jak ma na tomhle sakra vzniknout nejaka sobestacna scena o ktery si budou v jinejch zemich rikat ´sakra, proc tady u nas nikdy nehraje tenhle a tenhle, a jaktoze tam maj tyhle a tyhle akce...´
sevic | 23. 01. 2008 | 12:56:11
re: dnb....jetli tam nebude dnb tak snim svoje cvicky, co by potom delali na line-upu jmena jako Kathca a Sayko????
Hustey | 23. 01. 2008 | 12:00:16
;;nechapu proc se delaji tak ukvapene zavery? vzdyt vidite jen nepatrne mnozstvi jmen z celkoveho lineupu, tak bych tady zbytecne nekricel ze to bude stat za hovno : )
soulbass | 22. 01. 2008 | 11:38:58
pochybuju,že Tesařovci navážou na hvězdný lineupy Creamů,kterej nastolilo JPA-Underworld,Kosheen,Tiesto,Ritchie Hawtin,Jeff Mills na to ani v nejmenším nemají sponzory.Bude to osekaná ostuda,na kterou bych nikdy neprodával já osobně licenci Mersey production,bude to velká ostuda...Ikdyž nejsem příznivcem DNB je absence této stage zarážející-na této monstr akci by rozhodně neměla chybět!:) | 22. 01. 2008 | 11:10:01
to 'fr' na hlavní stage je doufám vitalic:))))))DNB | 22. 01. 2008 | 10:02:48
to maxíkhh ze dnb uz je mrtví dit v čr se eště pořadně ani nerozjelo hmm co třeba slammin vinyl h bo global gathering?
DNB | 22. 01. 2008 | 09:58:43
WHAT?cramfields bez dnb si nedokazu predstavit a spousty jiních dnb nadšencu tešících se na tento festival také
Pulej | 22. 01. 2008 | 09:52:25
Se všichni z toho trancu jednou poserete :) gumový robertky pro všechny do ruky a hurá na trance ... sry ale tohle sux :DFunk D Void potěší :)
ElectroGirl | 22. 01. 2008 | 09:41:27
mne osobne DnB chybet nebude..jde ale o ciste jen muj vlastnicky subjektivni nazor:))mun | 22. 01. 2008 | 09:19:19
na dnb sere pesmaxík | 22. 01. 2008 | 08:57:08
a pokud tady za mě dostuduješ školu, moc rád ´potáhnu´ do berlína už teď;)maxík | 22. 01. 2008 | 08:56:05
mohlo by to zajimat pomerne velkou skupinu lidi ktere jiz za tech x let co se tu z nej porad dela kdovi co omrzel a radi by videli neco jineho... kvůli lidem jako seš ty je česká hudební scéna zamrzlá