FESTIVALY 2024

listopad
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
DOPORUČUJEME FESTIVALY
ZAHRANIČNÍ FESTIVALY

Michal Hoblík: Nabídka přišla od Aleše Burgera

Michal Hoblík: Nabídka přišla od Aleše Burgera
02. 07. 2007   |   Autor: Ondra   |   Komentáře (36)
Jedenácté pokračování festivalu Cosmic Trip s sebou přináší hned několik velkých změn počínaje změnou prostrou konání a proto jsme si nemohli nechat ujít rozhovor alespoň s jedním z jeho organizátorů, Michalem Hoblíkem z Clear Vison Open.

Letošní Cosmic Trip je plánován ve spolupráci dvou agentur - Next Level a Clear Vision Open. Jaký byl důvod k této spolupráci a kdo má co na starost?
Celé to má na svědomí Aleš Burger, který za mnou přišel s návrhem, zda bych se nechtěl podílet společně s Next Level na letošním Cosmic Tripu. Nabídka mě zaujala. Ale musel jsem popřemýšlet, protože se nám velmi slušně rozjíždí vlastní agentura ASPEN.PR a volného času není určitě mnoho. V tu chvíli jsme ale pracovali pro Clear Vision na kampani na Amazing City s Paulem Oakenfoldem a s klukama s Clear Vision jsme zjistili, že se nám spolu pracuje dobře a na spoustu věcí máme stejné názory, tak jsme se dohodli na založení společné nové firmy Clear Vision Open s.r.o. a nabídku Aleše Burgera přijali.


cosmic trip

Co má kdo na starosti? Aleš Burger komunikaci s partnery a supervizi, Daniel Trojan šéfuje veškeré produkci, má na starosti web, design, tiskoviny, DJs a finance, Pavel Eichler PR a komunikaci, David Balek produkci a záležitosti spojené s cateringem, Prochy sérii warm-up parties, Scionka je nám všem hezky k ruce a na mě vlastně nic již nezbylo J. Ne, vážně, já s Danem Trojan celkovou koordinaci, dále pak partnery a zastřešení komunikace, na které se podílejí ještě další kolegové z ASPEN.PR.

A jak se vám společně spolupracuje?
Parádně a kosmicky :o)

Proč Cosmic Trip změnil své působiště z autokempu Pudlák na Roudnické letiště?
Tak ten hlavní důvod už asi čtenáři znají, konec Pudláku v Čechách. A proč Letiště Roudnice? Je to ideální místo pro pořádání festivalu, blízko ku Praze, ale i severním Čechám, kam Cosmic Trip patří. A také do Německa, odkud na Cosmic přijede spousta návštěvníků.

cosmic trip

Plánujete se na Roudnickém letišti usadit natrvalo?
Tak určitě přemýšlíme dále dopředu, ale teď myslíme hlavně na Cosmic Trip 2007.
 
Jaké mate zkušenosti se stavěním velkého festivalu na tzv. “zelené louce“? Přeci jen dřívější Cosmic Trip měl mnohem pevnější zázemí v podobě autokempu.
Tak obě varianty mají své výhody a nevýhody. Na zelenou louku si musíš vše přivést, ale zase Tě nic nelimituje. Já nevím úplně přesně z produkční stránky, jak to bylo na Pudláku, ale zejména tě limitovala velikost (například nevím, jak a kam by se tam vešel Red Zone, který je letos ještě větší než v minulosti) a hlavně, areál už byl hodně zchátralý. Navíc v Roudnici to není na zelené louce, máme zázemí letiště. Inženýrské sítě, příjezdové cesty, hangáry na sklady, ubytovnu pro produkci, je to hned u dálnice a blíže k Praze. Takže sečteno a podtrženo, z hlediska produkce spíše výhody.

Je vidět, že se změnou místa nastala i změna v hudební dramaturgii festivalu. Letos přivezete opravdu velká jména světové techno scény a navíc přibyla i houseová stage?
Přesně tak. Cosmic Trip má určitě nejsilnější line-up v historii. Mauro Picotto, Dave Clarke a Technasia, to jsou opravu velká jména současné elektronické scény, po delší době se na Cosmic Trip vrací i Space DJz, poprvé přivítáme Dave Angela, nemůžeme se dočkat The Freestylers v kompletní koncertní sestavě, stejně tak Goldieho, Grooveridera, Frictiona vs MC SP. To je určitě libový line-up pro fanoušky techna a drum and bassu. A protože má Cosmic Trip podtitul „New Era“, chceme jej dále posunout a rozšiřovat. Proto houseová stage s DJs ze Studia 54 s hvězdou z L.A. Eddiem Amadorem a dlouho očekávaný Seb Fontaine jako headliner Red Zone. Neřekl bych tedy změna v hudební dramaturgii, protože techno a drum and bass hraje prim, ale spíše její rozšíření.

cosmic trip

Stále se ale nemůžu ubránit dojmu, že Cosmic Trip byl vždy spojen s tou “undergroundovější“ stranou taneční scény - tvrdé techno a nekompromisní jungle. Letos to však vypadá, že se blížíte spíš k modelu Creamfileds?
Možná ti to evokuje Roudnice nad Labem
J Více řečeno v předchozí odpovědi. Ale Cosmic Trip roste a s ním také hudební záběr.

Jaký jste měli důvod, zařadit house do zaběhlé koncepce techno vs. jungle?
Odpověď zase částečně o řádek výše. Navíc díky blízkosti Praze více oslovujeme i pražské návštěvníky, kde je house music velice populární.

A nebojíte se, že spousta dříve věrných návštěvníků, na novou tvář Cosmic Tripu tak trochu zanevře?
Tak kritici byli, jsou a budou vždy. Kdo chce jet za muzikou, myslím, že mu v technu a drum and bass nabízíme světovou extratřídu.
 
Bylo těžké se rozhodnout, která jména letos na Cosmic Trip chcete? A podařilo se vám zabookovat všechna jména, která jste chtěli?
Tak určitě jsme s line-upem spokojeni, podle mě je skutečně libový. Škoda, že si to díky pracovním povinnostem na Cosmicu moc neužiji. Samozřejmě, že je pár dalších jmen, které se úplně nevešly nebo 21. 7. nebo neměly volný termín. Ale ty si necháme v rukávu na příště.

cosmic trip
 
Prý se spekulovalo i o DJ Hellovi?
Ano, spekulovalo. Ale jeho management nám sdělil, že z jeho minulého vystoupení v ČR má ještě neuhrazené pohledávky, tak se s námi odmítl více bavit..
 
Jaké další vyžití bude pro návštěvníky festivalu nachystané?

Tak Cosmic Trip bude hlavně o hudbě. Navíc je to jednodenní festival, takže na náročnější denní aktivity není prostor. Ale určitě doporučuji Red Zone, který má oproti loňsku spoustu novinek. Například interaktivní workshop, kde pomocí ovládání laserových paprsků můžete složit vlastní skladbu a odnést si domů její záznam.
 
Teď jedna složitější otázka, co podle vás opravdu značí název „cosmic trip“ a jak by třeba mohl vypadat takový kosmický výlet?
 Já myslím, že jedinečný kosmický výlet se dá pořídit za méně než 1000 Kč. Za tuto cenu jej ale seženete pouze 21. července. Start z letiště v Roudnici nad Labem, Česká republika. Pak se nabízí ještě prodloužené jízdy se Studiem 54. A to nemluvím reklamštinou.

cosmic trip
 
A nemůžu vynechat ani výhled do budoucnosti – jaká je vize festivalu v novém desetiletí?
Cosmic Trip – New Era. Asi to vyplynulo již z předchozích otázek. Být jedničkou v techno a drum and bass line-upu, ale přidávat a zkvalitňovat obsazení umělců v dalších stylech.
 
Díky za rozhovor, ať máte spokojené návštěvníky, plné bary a přeji vám, ať se letošní Cosmic Trip stane jedním z nejlepších tuzemských festivalů.
Já také děkuji. Takže vzkaz pro všechny. Ať to není jeden z nejlepších festivalů bez Vás. Další Cosmic Trip bude až za rok.
  
COSMIC TRIP

COSMIC TRIP

Sobota 21. 7. 2007
Předprodej 650 Kč, na místě 790 Kč a po 22. hod. 890 Kč
Vystupují:
Mauro Picotto, Eddie Amador, Dave Clarke, Dave Angel, Grooverider, Goldie, Dj Friction feat MC SP, Space Djz, Freestylers, Seb Fontain, Mistress De Funk, Skyline, Ladida, Pavel Krejdl, Koogi, Katcha, IM Cyber, Orbith, Tommy Rogers, Bela En, Enrico, Raju, Pete Walk, Madman, P@co, Quickie, Mountain, Nitropank, Goes-f, Bon Finix, Marcus Cooper, Eagle, Richie, Loutka, Tráva a Kaisersoze
DISKUZE
Jméno:                   Nadpis:   
Text:
Zadejte číslo 144:
Click Joe | 07. 07. 2007 | 02:48:46
zajimavy festival

co treba Hrachovka? www.hrachovka.com

na jednom festivalu spolu snad vsechny styly hudby, od elektroniky k punku. tak to prijedte podporit!
Pulik | 07. 07. 2007 | 12:50:59
Tak hlavně to je o tom jít se bavit , nějakej Regis mě byl stejně ukradej :)) já jsem se neurazil ... jen prostě se mi nelíbí , když někdo shazuje něčí práci , když to dělají jen a jen pro nás .... víš :/

to max : pochybuju že něco takového bude .. a myslím že Love Planet třeba ani neprodělal , , nevím proč to cpali do Prahy a tím to úplně pohřbili :(
Carlos | 07. 07. 2007 | 01:45:13
to Pulik

...bez urážky,jen mi přišlo,že jsi to nečetl všechno od začátku...Regis je magor,to,že tenkrát nedorazil nebylo u něj nic nového,klidně vypustí takové fest.jako je Sónar...on je prostě jinej..
max | 07. 07. 2007 | 01:26:53
jj love planet byla super....bohuzel mela stejnej konec jako go planet roxy....prijde mi to zvlastni...oba festivaly potkal stejnej osud....prvni rocnik v tabore-uspech druhej rocnik v praze-trochu horsi a potom rok nic...snad pristi rok?:)
Pulik | 06. 07. 2007 | 09:45:56
to Carlos : jojo Kostely , to byly časy :D ( ale ten Regis mě nasral =) ) ... ale nemyslím si , že Cosmic je více prací CV než Next Level ... a vím na co je kurzor ....

to max : a co třeba Love Planet ? :)) to by čupr fest :P ... škoda že už to nedělají .. :/
max | 06. 07. 2007 | 06:32:45
to ze si lidi chtej s nostalgii zavzpominat na stary casy je sice hezky, ale proboha, neda se na tom postavit cela dramaturgie ceskejch akci! pokud to takhle pujde dal, tak nam nakej sentiment k nicemu nebude, protoze uz sakra nebude na co zavzpominat!! Je pro me naprosto nepochopitelny jak na jednom ceskem serveru mohl vyhrat anketu ´koho by ste chteli v cechat videt´ fatboy slim?? ja nerikam ze je spatnej-vubec....ale proboha-jsme jedina zeme ve stredni a zapadni evrope ktera nema ANI JEDEN-OPAKUJI-ANI JEDEN PORADNEJ MULTIZANROVEJ FESTIVAL S PORADNYM LINEUPEM VE KTEREM PREVAZUJI POKUD MOZNO NOVA HUDEBNI JMENA slovensko ma pohodu polsko ma opener nemecko jich ma tolik ze se to ani neda vyjmenovat....proste kazda zeme ma minimalne jeden takovej festival....cechy nemaj.....ani jeden....rockforpeople se letos o neco takoveho pokousi-jedine dobre....ale.......porad je to malo....strasne malo.....jsme jako konzerva placnuta primo doporstred naprosto cerstvyho a stavnatyho kulturniho salatu evropy, kdyz to mam teda rict metaforou:D
Carlos | 06. 07. 2007 | 02:18:52
to Pulik

...na myši je kurzor,kterým se dá sjet až dolů...,potom by si tady nepsal blábol ty!Alešova snaha se nedá přehlédnout,třeba kostel byl akcí na kterou se nezapomíná,ale cosmic 07 je především z velké části i prací CV a ty vsadí na jistotu proč?...na to je ten kurzor,víš?Don´t club Bleha!!!
Pulik | 05. 07. 2007 | 10:38:14
:))) a stejně budete pyskovat :D
Pulik | 05. 07. 2007 | 10:36:41
Zajimavé počtení tady .. ale většina tu píšete blábol přes blábol ... Cosmic a provařená jména ? Když Vám poslední 3 roky Aleš Burger vozil jména , které v Čechách hralí více méně minimálně , tak jste pyskovali , že tohle jsou sračky atd ... tak teda z druhé strany, přiveze velice oblíbené DJs a ví tím že lidé budou spokojení , a zárověň se dostaví v hojné míře ...

--> Prostě je jednoduché je jen kritizovat ...

Měli byste být rádi , že se můžete jet vůbec někam vyblbnout a ne tu remcat , že je to nazajímavé ....

To může napsat fanda Aleše Blehy .....

Čaute na Cosmáči :)))
xmoon | 05. 07. 2007 | 03:34:13
ct

Mate asi pravdu. Jen bych se mozna na headlinery podival trochu jinak. Ano,je to super jmeno na jmene. Ale nezapomenme, ze treba Technasii si zvolili lidi a vyber byl i z mene "provarenych" djs jako Cohen treba (hral tady jednou pred 4 roky). Angel neni headliner, on je proste dj, ktery potesi starsi a probudi nostalgii (i me). Mauro je bez diskuze. Je to svetova techno dvojka dle bookingu a oblibenosti (po Coxovi). On je zaruka dobre muziky a at bude hrat prvotridni minimal, nebo techno jako remen :) Clarke je praotec techna, ktery technikou posle vsechny dje do skoly. Ten by nemel asi chybet na prvotridnim techno lineupu. Space jsou splnenym pranim vsech zarputilych cosmicaru. Ja v tomto proste nevidim jen zamer o to privezt zarucena jmena. Ten lineup by mohl vypadat i jinak. Proste Cosmic je ted naslapnutej jmenama, protoze se potrebuje ukazat na novem miste a s novou agenturou, to je jasny. Ja fandim, protoze pro me je tento lineup lepsi nez treba SoL (hlavne po zruseni Dugitalism a kdyz opomenu Liebinga a Smithe). Podotykam, ze jsem technar hlavne :)
Martin Š. | 04. 07. 2007 | 11:12:55
Aleš a Hell

Informácia o Hellovi ma dostala. Netreba sa čudovať, že do ČR chodia x ráz prevarené mená, keď český promoting má také meno, aké má. Je mi celkom ľúto, že nevidím úplne do pozadia, a preto sa radšej vyhnem nadávaniu na konkrétnych blehov a zlivarov. V tomto zmysle vidím českú scénu určite ako stagnujúcu a neviem pochopiť, že ľudia zodpovední za booking a zabezpečenie finančnej stránky eventov dokážu byť takto nepoučiteľní. Ale tiež si nemyslím, žeby bol trebárs SoL (či iné festivaly v ČR) iba o biznise, na takéto rizikové záležitosti treba mať určite i dávku zanietenia.
ozzby | 04. 07. 2007 | 06:41:38
with Carlos

Bohužel je to tak, české publikum stále neni v dobe, kdy by melo ve vetsim procentualnim meritku zájem poznávat novou hudbu, ale stale bude radsi chodit na "zajetou", nebo chcete-li prověřejnou elitu. To je blbost, elektronicka hudba je stale v obrovském vyvoji a prave mladi, ci mene znamy netuctový talenti potrebujou nasi podporu. Jen si nekteri dejte ruku na srdce a vzpomente si napriklad na prosincove vystoupeni Vitalica v Roxy/Flede. Kolik z vas o nem slyselo vubec poprve a jak moc vas jeho live vystpupeni i presto dostalo? Myslim, ze dost takovych by se tu naslo. A o tom to je - objevovat nove... Muj subjektivni nazor je, ze Cosmic bude super kalba, ale hudebne mi nic novyho neprinese.
Carlos | 04. 07. 2007 | 06:15:54
to Corvin

Já ti rozumím,tvůj názor je určitě na místě.A také vím,že tě na té naší mini scéně sere jen určitej počet lidí co akce dělaj.Já osobně,ale vím,že pokud nedáš na line-up známé jméno,hlavně tak známé,že ho zná i začínající clubber,tak na tu akci přijde jen ta část lidí co tomu opravdu rozumí.Nechci se pokládat za nějakého znalce,ale zkus se schválně na cosmicu,jestli pojedeš,zeptat nějákého mladšího týpka za čím tam přijel.Myslím,že uslyšíš hlavně headlinery.Loni jsem se na SOL zeptal nějaké roštěnky u baru v kolik hrají Krafti a ona se zeptala kdo to je?!A to samé je,když se začala u nás chystat SNW,málo kdo před rokem tušil co ta akce vůbec je,ale najednou všichni potom dělali hrozný clubbery a bůh ví na co nejedou.Nedovoluji si tě nějak poučovat,jen ti chci poukázat na to,proč se vozí osvědčená jména.Navíc je bohudík konečně léto a všechny fest.nabízí husté kalby pro každého.
shaggy | 04. 07. 2007 | 02:58:42
bara

holčičko, je mi tě líto :o))))))
Bara | 04. 07. 2007 | 02:07:53
lineup uzasnej

Corvin chapu ze je pro teb nezajimavej. Je to jedna hvezda na druhy, ale nic experiment, nebo nezname jmeno. Ale za me musim rict, ze se jen tak nepostesti takovou sestavicku najit na jedny akci. To musis souhlasit. Spise bych to cekala za nasima hranicema, nez tady. Takze za me musim rict, ze se moc tesime na damskou cosmickou jizdu :))) Moc dekujem za Seba, za Clarka, Maura,Angela...
Corvin | 04. 07. 2007 | 10:52:25
Carlos

Nechtel sem tim nejak shozovat praci promoteru.Je super,ze delaji takovy akce.Jen to byl nazor a myslim ze na miste.Scena by mela jit dopredu a ne 5 let stagnovat.A tady v Cecham mam pocit nekdy stagnuje.Vsak se podivej na takovej schranz:) To myslim mluvi za vse.Vetsinou ji poslouchaji lide kolem 17ti let a vetsina tech lidi nema asi moc prehled o hudbe.Pak se nam okolni staty smejou:)Vim,at si kazdej posloucha co chce,ale... Na me tady schranz ma moc velky misto,ktery si zalouzi jina narocnejsi a kvalitnejsi hudba!Myslim,ze je to skoda,ze vlastne az na Summer tu neni festival co by hudebne prekvapil. Pro me Cosmic Trip nezajimavej line-up...Muj nazor,ale zase beru to ze si zaklada uz do zacatku na technu a junglu.I kldyz aspon mala vlastovka se vyskytla-Eddie Amador a house stage. Jinak ale respekt k lidem co delaji takovy mega akce i klubovky srdcem.Ale to uz si do svedomy sahne kazdy sam.
caliig | 03. 07. 2007 | 09:41:58
Taky mě zaujala ta informace o tom že Hell je ještě nesplacenej. Ale jak už tady padlo, není to rozhodně vina jen AB, ale PŘEDEVŠÍM pana Zilvara. Je pár lidí na scéně, kterým nevěřím ani slovo a tento je jedním z nich.
Many | 03. 07. 2007 | 07:27:09
ian a dalsi

Presne tak ! Jsem rad, ze ma nekdo na to takovyto nazor. Ano, kazdy promoter tady neco posral. I kdyz treba Clear Vision neni idealni a hodne veci muzeme probirat do nekonecna na forech, tak proste musim smeknout v jedny veci. Je to uplne nova agentura a at chceme nebo ne, udelali jejich prvni akci opravdu hodne slusnou. A to jak do samotny akce, tak obsazeni djs. A ted slapnou do festivalu, kde sice privazi znama jmena, ale lineup je naprosto famozni. Takze za me rikam...at se vse dari a preju hodne uspechu a myslim to uprimne... :)
andrew w | 03. 07. 2007 | 05:16:43
jan

nebudu se s Tebou přít, protože přesně neznám pozadí toho Hella, mám pro Blehu určitej respekt a zároveň už mu nedůvěřuju (nevím jestli to jde dohromady), protože dělá asi jeden z mála festů, kde uslyším některý jména, který jinej promotér nedoveze, ale ale řeknu Ti, že na můj vkus má Bleha (a lidi kolem ně)j už dost vroubků(mills tiga, nepůjčený desky pro freelenda, digitalism atd.), a tohle je podnikání jako každý jiný, mám daleko větší respekt pro lidi co dělaj klubovky, na který doplácej, protože ví, že se na tom vydělat nedá. SOL je velká akce a tam jde o prachy jako v jiným podnikání, když si dáš auto do opravy a a ujedeš s ním potom 20 km a klekne ti, tak asi o respektu nebudeš moc mluvit, podnikání jako podnikání.
jan | 03. 07. 2007 | 04:26:45
A naprosto souhlasím Carlosem. Myslim ze ti, kteri zde delaji akce, by zaslouzili krapet ucty i kdyz se to nepovede. Tento trh je absolutne presycen klubovkama, open airama i halovkama. Ti, kteri se pousti do tohoto byznysu ve velkem, investuji sve penize do velmi velmi rizikoveho segmentu podnikání, který se zpravidla muze vratit az po nekolika povedenych akcích. Ukazkovy priklad je Transmission, která az ted, po trech dílech ma jako dlouhodobý projekt nejaky financni smysl (btw jen vzpomeňte, jak dopadla prvni transmission s Ferry Corstenem). Trosku extremnim prikladem byla Amazing City - premierova akce prodělala opravdu velký balik penez, protoze poradatele chteli, aby se nám na akci libilo. Ten koho to nebavilo, přišel hold bez dalších následků o svých 600 Kč. Pořadatele na tom ale nechali pul roku dřiny a co z toho měli? Ztrátu několika milionů a nadávky do amatérů od nesoucitných jedinců.

Položme si prosim otázku.. chceme, aby se takhle (ne)vyvijela naše scéna? Trošku respekt přeci...
jan | 03. 07. 2007 | 04:15:43
andrew w

mluvil bych spise v minulem case. Bleha už za Xmag ani Xpublishing cca měsíc nevystupuje - odešel, ačkoliv tam dale sedi, protoze se Zilvarem delaji dale na projektu Summer of Love.
Carlos | 03. 07. 2007 | 04:10:25
...nechci nikomu lézt do svědomí,ale vám se nikdy nestalo,že se něco nepovedlo?Znám osobně pár lidí co tuhle zábavu pro nás chystaj,jen pro zajímavost...jsou také akce,kde hlavní aktéři vydali všechny síly,ale bohužel to ani nestačilo na pokrytí nákladů.Jen vzpomeňte na OAF Probošt.jezera,nejen,že tam byl na poslední akci vynikající line-up,ale co se týče služeb,bylo vše naprosto dokonalé...Kritiku zvládne každý,ale pokud budete někdy stát vedle lidí,kteří už o půlnoci vědí,že jejich akce je prodělečná a že přisli o nemalé peníze,zapřemýšlíte,,snad" o tom,že je lepší ty lidi podpořit v další práci a ne je kritizovat.
andrew w | 03. 07. 2007 | 02:28:51
click, corvin

souhlas, ze strany promotéra je to těžká sázka na jistotu, což se mi zdá při změně místa i pochopitelné, doufejme, že se fest zajede i v novém a dojde i na kvalitní a neprovařená jména
andrew w | 03. 07. 2007 | 02:25:46
to jan

to můžeš mít pravdu (finanace), ale je osobou, která mediálně vystupuje za skupinu xmag, sol, xpublishing atd. a proto ho konfrontuji s jeho názory, kupříkladu, že festival je třeba dělat s výhledem do budoucna, tzn. chovat se korektně
Corvinn | 03. 07. 2007 | 02:19:22
Click joe

To jsi vystihl asi presne.Sice nabitej Line-up ale kolikrat uz tady ty jmena byli.Skoda,ze se vozi porad to samy (Dave Clark,Picotto atd. co se tyce Cosmic Tripu)Tim neschazuji jejich kvality ale uz je to obcas nuda:)Ale i ostatni festivaly az teda na Summer kde jsou nejaky novy jmena vcelku nenabizeji nejaky novy hudebni vyziti.A pritom je takovych svetoznamych jmen( Axwell,Miss Kittin,Anthony Rothers a dalsi...) Snad se nekdy dockam neceho kde se budou predstavovat novy jmena.
jan | 03. 07. 2007 | 02:16:40
andrew w

Nemam zapotrebi tvrdit ze je nekdo hodnej a nekdo zlej, ale mel bys vedet, ze Bleha rozhodne nema v kompetenci financni stranku akce :-)
Click Joe | 03. 07. 2007 | 01:31:56
"Přesně tak. Cosmic Trip má určitě nejsilnější line-up v historii." Hm, a je v lineupu nekdo, kdo tu nehral aspon 5x? Jeste ze je ten vikend Pohoda v Trencine :-) At zije osveta!
andrew w | 03. 07. 2007 | 01:06:48
to jan

hele, mě tohle nebaví jakože Bleha je hodnej a Zilvar je zlej.
Takže mě chceš říct, že Bleha s tou akcí v abatonu neměl vůbec nic společnýho, nevyjadřoval se o ní atd.?
jan | 03. 07. 2007 | 12:51:31
andrew

Podle ceho soudis ze to delal Bleha? Byl to spis pocin Tomase Zilvara, respektive Smart Entertainment..
andrew w | 03. 07. 2007 | 12:42:34
Hell a Bleha

mě vcelku zaujala ta informace, že Hell ještě nemá uhrazené pohledávky za poslední hraní v ČR, což bylo podle mě Abaton a vizionář Bleha, pokud se mýlím, opravte mě
achayo | 03. 07. 2007 | 11:33:28
Clear?

No tak odůvodnit zrušení akce tím, že je v léte velky pretlak akcí a tak se bali, jestli to naplníl...pardon,ale to snad se ví, že jsou v lete akce:-). Ale tak porod bejva občas trochu složitejsi a ja věřím, že se za chvilku opustí škatulku začátečníků a zmatkářů a budou z nich profící, ale CV aspirují s UM na nejlepší pořadatelskou agenturu, tak držím palce!
Andy | 02. 07. 2007 | 10:22:53
Ja si taky myslim, ze je to krok spravnym smerem a presne jako psal Mara, je to byznys a to, ze zrusili akci s predstihem, vraci vstupenky jim nemuzeme zazlivat. A presun Sashy na jinej termin...nikdo z nas nevi, co za tim treba je. Kazdopadne Cosmicky vylet si dame at je kdekoli a tenhle rok je to hustej lineupik :))) To musite souhlasit...
Pulik | 02. 07. 2007 | 07:23:15
Běžte si buzerovat jinam a přejte jim to , třeba je Roudnice krok správným směrem .....
xxx | 02. 07. 2007 | 04:20:01
iamek

dost vystizne,sem zvedavej co se zase posere,mit plnou hubu nestaci
Mara | 02. 07. 2007 | 11:05:15
hezky auto

Hezky auto kluci. Jinak Iameku...nebud tolik skeptickej. AC2 zrusena...ano, proc ne. Je to byznys. George Michael byl taky zrusenej (a ne kvuli havarii kamionu). Wanastowy vjeci se taky zrusili...rusi se toho hodne. Je to proste byznys no. JInak Sasha pokud mam spravne informace bude 28.12. tak se tolik zase nestalo myslim.
Jinak rozhodne letosni lineup na cosmicu naprosto bez chyby a spicka. Jeduuu :)
iamek | 01. 07. 2007 | 11:39:42
clear vision

Jsou opravdu profici.... Prumerna amazing city 1, zruseni amazing city 2, zruseni sashy v mecce, zruseni planovane house akce.... Dobre zacinaji :)... Jinac GL cosmic...

Tipy na zajímavý obsah

© Copyright Poslouchej.net 2003-2011  |    ISSN 1801-6340  |