Rozhovor s To žluté co máte na kalhotkách & VJ Texa
(Promotion) Kapela hrající Elektrodechno prořezané Big8bitem a nohopem se sentimentálnímy texty o kytarách, vědru, moři a tanci. Stále vám to nic neříká?Jejich vzdělání je opravdu vysoké. Věnují se oborům třeba jako Electrobit, Michal Tučný, Plastic People, Ladislav Pešek je Pešek, Commodore 64, Korg poly 61, Kočičí veterina anebo také Alexandr Hemalla s rukou v zadku Saskie Burešové.
Co? Kdo to jako je?
No přeci Kočičí princ, Ryba, El Bobo a CML 1000.V této sestavě koncertovali na řadě míst jako je Galerie kritiků, Prague Quadrienál, Egon Schiele art centrum Košice depo, AVU, Fresh Film Fest Fléda, festival Multiplace. Zná je převážná část budoucnosti lidstva našeho. Účastnili se také projektů Unterwaser- music for octopus and U-boat only nebo Prokop Diviš - Disco punk opera for tourist only.
Hm, stále mi to nic neříká!
Víme, že za umělce převážně hovoří jejich dílo, ale i nám toto nestáčí!
Ahoj Kalhotky, VJ Texu jsme mohli vidět na Hradhouseu minulý rok, ale ne v sestavě s vámi. Kdy a jak jste se dali dohromady?
Ryba: Ahoj Kamilo. To nevím, už je to hrozně dávno. Mám pocit, jakoby s námi Texa spolupracovala už od začátku, ale ono to tak nebylo. Kdo si tohle má pamatovat?
MX: Kalhotky vznikly na chalupě u homosexuálního Vídeňáka Marečka Černýho, na podzim roku 2006, dva dny před vernisáží Kočičího Prince. Do té doby, než jsme potkali Texu, připravoval projekce právě Kočičí Princ a Mx. Fungovalo to systémem random předem připraveného videa, do kterého se v průběhu koncertu nezasahovalo. S Texou spolupracujeme od Noclear party 01, kterou pořádala na jaře 08. Byla to dobrá párty a od té doby už bez Texy nehrajeme.
K. Princ: září 2007
Vaše hudba je dost svérázná. Říkáte jí Electrodechno, Big- 8 -Bit. Jak jste se k tomuto pojetí dostali?
MX: Kočičí Princ kdysi vyměnil laboratorní váhy za syntetizátor Korg poly 800, Mx si pořídil staré bicí a Pan Ryba snesl z půdy svůj starý Commodore 64 a vysál z něj vysavačem všechen prach – zjistil, že je stále funkční. Pak už jen stačilo oslovit El Boba, zdali je ochoten propůjčit svůj tučný hlas. Tím vznikla skladebně dost netradiční sestava, která využívá rytmické smyčky Commodoru vytuněné o živé bicí a basové linky Korgových syntetizátorů za doprovodu efektovaného zpěvu. Vzhledem k tomu, že Commodorové smyčky jsou dost jednoduché a úderné, vzniká dojem jakési electro dechovky prořezané 8 bitem a od toho odvozujeme Electrodechno i Big8Bit.
Co od vás návštěvníci Jeskyňa stage můžou čekat? Předpokládám, že ne malou kapku, ale naopak velkou louži spontánnosti.
MX: Očekávejte zvláštní směsici sentimentálních country textů v syntetizátorovém aranžmá 80tých let. V doprovodu retrosmršti videí vj Texy.
Ryba: Naše hudba není příliš proměnlivá, nehrajeme většinou žádné refrény nebo mezihry, hodně se v ní odráží náš punkový přístup k celému tomuhle hraní. Ale myslím, že právě takhle to šlape nejlíp. Nic jiného nemáme a ani nechceme.
Nezdá se vám název dost feminní? Málokterý chlap nosí kalhotky a má na nich to žluté, i když….
MX:Název naší kapely by měl vyvolávat staré vzpomínky na intimní problémy dospívajících holčiček na skautském táboře. Feminost našeho kalhotkového názvu je striktně sugestivní. Záleží na fanynkách našich rytmů.
Ryba: Máš pravdu, ale tady KALHOTKY platí jako zobecnění spodního prádla. Holky to mají jednodušší, prostě nosí kalhotky, i když je druhů víc. Když napíšeš To žluté, co máte na slipech, vylučuješ tím trenkaře a naopak. Takže kalhotky.
Texo, ty jsi svěží motýlek, co spolupracuje s mraky nadějných umělců. Krom VJingu děláš šperky, fotíš, a to vše příjemně lítá nad realitou. Chce se ti někdy slétnout na tvrdou zem?
TEXA: Jako motýlek neznám tvrdou zem, ze všeho nejradši prolétávám duhou. A když prší, tak se rochnim v bahně. Všednost stejně vždycky přetransformuji ve svůj barevný svět, protože dokud ve mně žije umění, tak si užívám světa bez ohledu na to, zda - li reflektuji situace negativní či pozitivní.
Kde bereš při VJingu inspiraci? Kdo je podle tebe top VJ za hranicemi a u nás?
TEXA: Můj svět je plný fantazie, vesmírných hrdinů, sci-fi robotů, nejkýčovitějších krás a nahých ženských. Tím, že spolupracuji s různými lidmi, tak pokaždé poznám část jejich vesmíru – na základě těchto zkušeností zpracovávám diametrálně odlišné materiály z různých sociálně-estetických rovin. Od reklamy na prací prášek, kterou jsem mixovala na jedné módní show, přes mé minimalistické abstrakce až po zasmyčkovanou zuřící nestvůru, kterou jsem vystřihla z japonského sci-fi filmu 30tých let. Na české scéně si vážím VJ Koloucha, dua Puk Puk nebo Věry Lukášové. Ze zahraniční scény jsem byla u vytržení z Ryoji Ikedy, což je japonský skladatel a vizuální umělec. Stěžejní osobnost světového minimalismu v oblasti plně digitálního obrazu a zvuku.
To, co od vás můžeme čekat, je na hony vzdálené tomu, co můžeme slyšet všude kolem. Jak byste přesvědčili hudebního "inženýra", aby si vás přišel poslechnout?
MX:Všichni ti, kdo si pamatují, jak kdysi pařili na starých Commodorech a chtějí si zavzpomínat na tu dobu, kdy monitor byl domácí televizor Merkur a diskety byly velké skoro jak gramofonová deska, ať si přijdou poslechnout, že 8bit je pořád v kondici.
Ryba: Kdo hledá, bude prostě hledat. A kdo ví, že osobité věci ovlivňují nejvíc, ať se třebas nestanou tím nejznámějším daného žánru, bude hledat ty údernější a svébytnější projekty, které jdou tvrdohlavě za svým. A takoví my jsme.
Jak je to s vaší image na pódiu? Používáte stále masky?
MX: Vždycky nějaké masky používáme, záleží na tom, kolik času před koncertem je. Princ se samozřejmě úplně nejradši stylizuje do kocoura, jehož je inkarnací. Pan Ryba se svým undergroundovým vzhledem používá nejraději jen velice decentní doplňky, jako škrabošku z peří nebo krkonošskou čelenku, co dostal od Lály Peška. Zpěvákův obličej zůstává vždy zahalen do gumové masky. Elastické variace jsou privilegiem Mx a Texa, ta nejraději fičí ve svých třpytivých topících.
Ryba: Když si je nezapomeneme vzít s sebou…
Co děláte po té, co sundáte masku a odejdete z pódia věnovat se všedním dnům?
MX: Pěstujeme rucolu, hrajeme divadlo, studujeme něco, kouříme něco, čteme něco, pijeme pivo, zabýváme se rozmnožováním tapírů, kocour si každé tři dny musí přebrousit drápky, El Bobo sní 1000g masa denně, a taky sledujeme astro zprávy na TV Public.
Ryba: Já všední dny nemám, když slezu z pódia, jdu vlastně pracovat na tom, abych na něj zase mohl vylézt (třebas i s někým jiným). Jsem tam rád.
10. K. Princ: Pravidelně sleduji seriály Ulice a Ordinace v růžové zahradě
Pohybujete se ve výrobně nové nadějné krve. Koho si rádi poslechnete a dle vás stojí za zmínku?
MX:Fremeni, Like She, Ventolin, Akkamiau, Fuzzy Osbourne a Marius Konvoj.
Ryba: Mám hodně rád Hugo a Zoe. Jinak mám rád Tomáše Vtípila, ať už dělá cokoli. To je opravdová Brněnská osobnost a je ještě nedoceněná.
K. Princ: Chlapiksxichtemvlka, Lovelydolls a Zdeněk Liška
Je nějaký mejdan, který v dohledné době sami chystáte? Ráda vzpomínám na parádní Noclear party ve Trojce. Chystáte se ven na nějaké letní festivaly?
MX: Jasně – další Noclear party, v rámci Dnů Scénografie. Jinak máme pár koncertů v Praze a nebo v Brně na Itch My Hahaha. Z těch velkých festivalů se chystáme vyrazit za zábavou na Melt! do Německa. No a pak samozřejmě Hradhouse!
K. Princ: Ještě Chapeau Rouge Praha
Jaký je váš oblíbený outfit? Rádi otevíráte náruč porušování uniformní šedi?
MX: Šedá je pro dědečky, až my budem dědci, tak budem taky šedí a hnědí jak… V kapele má každý svůj individuální styl, někdo se pořád snaží, aby vypadal jako kočka a druhej zase jako StarTrek. Texa má doma 30 párů bot a 33 svetříků, chudák holka nikdy neví, co si na sebe má vzít, když jde ven.
Ryba: Co je to sakra Outfit? To slovo je na mě moc in.
Kam se sami chodíte bavit, pokud právě nevystupujete?
MX: Vernisáže, premiéry, párty…
Ryba: Do hospody.
Co byste vzkázali lidem, kteří jdou na Hradhouse, ale bojí se vstoupit do Jeskyně, protože jsou tam lidi s tím žlutým co mají na kalhotkách?
MX: V Jeskyni neprší a bude tam žhavá letní vintage atmosféra. Přijďte pobejt!
Ryba: Jestli mají smysl pro humor, tak ať dojdou. A jestli ne, tak ať pojdou.
K. Princ: ať nechodí…
Ptala se Kamila Kubova, Dodal: Dalin Vajčner, Hradhouse
Ahoj Kalhotky, VJ Texu jsme mohli vidět na Hradhouseu minulý rok, ale ne v sestavě s vámi. Kdy a jak jste se dali dohromady?
Ryba: Ahoj Kamilo. To nevím, už je to hrozně dávno. Mám pocit, jakoby s námi Texa spolupracovala už od začátku, ale ono to tak nebylo. Kdo si tohle má pamatovat?
MX: Kalhotky vznikly na chalupě u homosexuálního Vídeňáka Marečka Černýho, na podzim roku 2006, dva dny před vernisáží Kočičího Prince. Do té doby, než jsme potkali Texu, připravoval projekce právě Kočičí Princ a Mx. Fungovalo to systémem random předem připraveného videa, do kterého se v průběhu koncertu nezasahovalo. S Texou spolupracujeme od Noclear party 01, kterou pořádala na jaře 08. Byla to dobrá párty a od té doby už bez Texy nehrajeme.
K. Princ: září 2007
Vaše hudba je dost svérázná. Říkáte jí Electrodechno, Big- 8 -Bit. Jak jste se k tomuto pojetí dostali?
MX: Kočičí Princ kdysi vyměnil laboratorní váhy za syntetizátor Korg poly 800, Mx si pořídil staré bicí a Pan Ryba snesl z půdy svůj starý Commodore 64 a vysál z něj vysavačem všechen prach – zjistil, že je stále funkční. Pak už jen stačilo oslovit El Boba, zdali je ochoten propůjčit svůj tučný hlas. Tím vznikla skladebně dost netradiční sestava, která využívá rytmické smyčky Commodoru vytuněné o živé bicí a basové linky Korgových syntetizátorů za doprovodu efektovaného zpěvu. Vzhledem k tomu, že Commodorové smyčky jsou dost jednoduché a úderné, vzniká dojem jakési electro dechovky prořezané 8 bitem a od toho odvozujeme Electrodechno i Big8Bit.
Co od vás návštěvníci Jeskyňa stage můžou čekat? Předpokládám, že ne malou kapku, ale naopak velkou louži spontánnosti.
MX: Očekávejte zvláštní směsici sentimentálních country textů v syntetizátorovém aranžmá 80tých let. V doprovodu retrosmršti videí vj Texy.
Ryba: Naše hudba není příliš proměnlivá, nehrajeme většinou žádné refrény nebo mezihry, hodně se v ní odráží náš punkový přístup k celému tomuhle hraní. Ale myslím, že právě takhle to šlape nejlíp. Nic jiného nemáme a ani nechceme.
Nezdá se vám název dost feminní? Málokterý chlap nosí kalhotky a má na nich to žluté, i když….
MX:Název naší kapely by měl vyvolávat staré vzpomínky na intimní problémy dospívajících holčiček na skautském táboře. Feminost našeho kalhotkového názvu je striktně sugestivní. Záleží na fanynkách našich rytmů.
Ryba: Máš pravdu, ale tady KALHOTKY platí jako zobecnění spodního prádla. Holky to mají jednodušší, prostě nosí kalhotky, i když je druhů víc. Když napíšeš To žluté, co máte na slipech, vylučuješ tím trenkaře a naopak. Takže kalhotky.
Texo, ty jsi svěží motýlek, co spolupracuje s mraky nadějných umělců. Krom VJingu děláš šperky, fotíš, a to vše příjemně lítá nad realitou. Chce se ti někdy slétnout na tvrdou zem?
TEXA: Jako motýlek neznám tvrdou zem, ze všeho nejradši prolétávám duhou. A když prší, tak se rochnim v bahně. Všednost stejně vždycky přetransformuji ve svůj barevný svět, protože dokud ve mně žije umění, tak si užívám světa bez ohledu na to, zda - li reflektuji situace negativní či pozitivní.
Kde bereš při VJingu inspiraci? Kdo je podle tebe top VJ za hranicemi a u nás?
TEXA: Můj svět je plný fantazie, vesmírných hrdinů, sci-fi robotů, nejkýčovitějších krás a nahých ženských. Tím, že spolupracuji s různými lidmi, tak pokaždé poznám část jejich vesmíru – na základě těchto zkušeností zpracovávám diametrálně odlišné materiály z různých sociálně-estetických rovin. Od reklamy na prací prášek, kterou jsem mixovala na jedné módní show, přes mé minimalistické abstrakce až po zasmyčkovanou zuřící nestvůru, kterou jsem vystřihla z japonského sci-fi filmu 30tých let. Na české scéně si vážím VJ Koloucha, dua Puk Puk nebo Věry Lukášové. Ze zahraniční scény jsem byla u vytržení z Ryoji Ikedy, což je japonský skladatel a vizuální umělec. Stěžejní osobnost světového minimalismu v oblasti plně digitálního obrazu a zvuku.
To, co od vás můžeme čekat, je na hony vzdálené tomu, co můžeme slyšet všude kolem. Jak byste přesvědčili hudebního "inženýra", aby si vás přišel poslechnout?
MX:Všichni ti, kdo si pamatují, jak kdysi pařili na starých Commodorech a chtějí si zavzpomínat na tu dobu, kdy monitor byl domácí televizor Merkur a diskety byly velké skoro jak gramofonová deska, ať si přijdou poslechnout, že 8bit je pořád v kondici.
Ryba: Kdo hledá, bude prostě hledat. A kdo ví, že osobité věci ovlivňují nejvíc, ať se třebas nestanou tím nejznámějším daného žánru, bude hledat ty údernější a svébytnější projekty, které jdou tvrdohlavě za svým. A takoví my jsme.
Jak je to s vaší image na pódiu? Používáte stále masky?
MX: Vždycky nějaké masky používáme, záleží na tom, kolik času před koncertem je. Princ se samozřejmě úplně nejradši stylizuje do kocoura, jehož je inkarnací. Pan Ryba se svým undergroundovým vzhledem používá nejraději jen velice decentní doplňky, jako škrabošku z peří nebo krkonošskou čelenku, co dostal od Lály Peška. Zpěvákův obličej zůstává vždy zahalen do gumové masky. Elastické variace jsou privilegiem Mx a Texa, ta nejraději fičí ve svých třpytivých topících.
Ryba: Když si je nezapomeneme vzít s sebou…
Co děláte po té, co sundáte masku a odejdete z pódia věnovat se všedním dnům?
MX: Pěstujeme rucolu, hrajeme divadlo, studujeme něco, kouříme něco, čteme něco, pijeme pivo, zabýváme se rozmnožováním tapírů, kocour si každé tři dny musí přebrousit drápky, El Bobo sní 1000g masa denně, a taky sledujeme astro zprávy na TV Public.
Ryba: Já všední dny nemám, když slezu z pódia, jdu vlastně pracovat na tom, abych na něj zase mohl vylézt (třebas i s někým jiným). Jsem tam rád.
10. K. Princ: Pravidelně sleduji seriály Ulice a Ordinace v růžové zahradě
Pohybujete se ve výrobně nové nadějné krve. Koho si rádi poslechnete a dle vás stojí za zmínku?
MX:Fremeni, Like She, Ventolin, Akkamiau, Fuzzy Osbourne a Marius Konvoj.
Ryba: Mám hodně rád Hugo a Zoe. Jinak mám rád Tomáše Vtípila, ať už dělá cokoli. To je opravdová Brněnská osobnost a je ještě nedoceněná.
K. Princ: Chlapiksxichtemvlka, Lovelydolls a Zdeněk Liška
Je nějaký mejdan, který v dohledné době sami chystáte? Ráda vzpomínám na parádní Noclear party ve Trojce. Chystáte se ven na nějaké letní festivaly?
MX: Jasně – další Noclear party, v rámci Dnů Scénografie. Jinak máme pár koncertů v Praze a nebo v Brně na Itch My Hahaha. Z těch velkých festivalů se chystáme vyrazit za zábavou na Melt! do Německa. No a pak samozřejmě Hradhouse!
K. Princ: Ještě Chapeau Rouge Praha
Jaký je váš oblíbený outfit? Rádi otevíráte náruč porušování uniformní šedi?
MX: Šedá je pro dědečky, až my budem dědci, tak budem taky šedí a hnědí jak… V kapele má každý svůj individuální styl, někdo se pořád snaží, aby vypadal jako kočka a druhej zase jako StarTrek. Texa má doma 30 párů bot a 33 svetříků, chudák holka nikdy neví, co si na sebe má vzít, když jde ven.
Ryba: Co je to sakra Outfit? To slovo je na mě moc in.
Kam se sami chodíte bavit, pokud právě nevystupujete?
MX: Vernisáže, premiéry, párty…
Ryba: Do hospody.
Co byste vzkázali lidem, kteří jdou na Hradhouse, ale bojí se vstoupit do Jeskyně, protože jsou tam lidi s tím žlutým co mají na kalhotkách?
MX: V Jeskyni neprší a bude tam žhavá letní vintage atmosféra. Přijďte pobejt!
Ryba: Jestli mají smysl pro humor, tak ať dojdou. A jestli ne, tak ať pojdou.
K. Princ: ať nechodí…
Ptala se Kamila Kubova, Dodal: Dalin Vajčner, Hradhouse
DISKUZE
Jméno:
Nadpis:
Text:
Zadejte číslo 144:
Anonymni | 24. 06. 2010 | 09:40:00
...nezaujme, neprekvapi, nenalaka> resite hrozny sracky. A proto scena
vypada tak jak nyni. . . Namisto aby jste se sli bavit, tak . . . .Driv se slo na akci a bylo uplne jedno kdo to kroutil, lidi jeli jak o zivot.
Vse zkurvil net a jeho neskutecne rozumy a info o vsem!
firestarter | 24. 06. 2010 | 08:46:29
Přijďte zapařit . . .http://www.idj.cz/firestarter/
Kdo si libuje ve funky end hard technu, přijďte zapařit
NFS 5 ! ! !
finch | 18. 05. 2010 | 10:53:43
komunistaimho lol
komunista | 18. 05. 2010 | 09:27:02
Ale je to škoda, prostor tam je vynikající, a ikdyž minulej rok nebyl top,
tak to byla hodně dobrá akce! Ale letos to je akce beze jména které by
nalákalo lidi! Bez nikoho kdo by překvapil nebo zaujmul!paveell | 18. 05. 2010 | 08:47:21
Pravda klucí....Tenhle rok tam taky nejedu ani nahodou :-)lukas | 18. 05. 2010 | 04:06:11
shit komunista | 18. 05. 2010 | 03:30:07
čekal jsem, že vybalej ještě nějaký aspoň jedno nebo dvě kloudný jména! A
ono nic! Vypadá to, že tohle je celá lajna! Musim říct, že letos bych tam
nešel ani kdybych bydlel přímo v Boskovicích! Měli by se stydět!maauroo | 31. 08. 2009 | 07:47:32
je nekde kstahnutí ten jejich spolecnej set?paveell | 17. 08. 2009 | 03:26:45
To jako chcete říct,že na hlavní stage hráli minimál?...pěkný kecy....
komunista | 14. 08. 2009 | 11:04:32
[b: Gregor Tresher[/b: http://www.youtube.com/watch?v=YAYsp7GSuw4
http://www.youtube.com/watch?v=sDPCEu8zYng
[b: Umek[/b:
http://www.youtube.com/watch?v=qwMH63HHdIQ
http://www.youtube.com/watch?v=3ms6QJFqsOE
http://www.youtube.com/watch?v=j8Vbf2ERj9U
[b: Wehbba[/b:
http://www.youtube.com/watch?v=czxNa3gM-ao
http://www.youtube.com/watch?v=v3JZYLN2aEI
Mr:Čud | 14. 08. 2009 | 06:12:02
hráli sranec..všechno na stejný kopytoHonza K. | 14. 08. 2009 | 04:43:01
:o/Když začne z parties mizet atmosféra, zmizí ta jemná a přesto strašně silná energie, niternost, pocit, kdy vás mrazí a zároveň jste tak šťastní a v klidu s pocitem bezpečí... tak je to hodně špatné. Potom to totiž s onou "party" nemá co dělat a už jde jen o byznys, konzum a povrchnost. Tak je to i s drogama... party s elektronickou muzikou netvoří jméno dje, hudební styl nebo množství drog, ale přístup k tomu všemu - It´s a spiritual thing... a bojím se, že lidí, kteří rozumí, je málo.
heerer | 14. 08. 2009 | 09:55:43
Terezasi pis ze jsi zazila nejlepsi leta, ono to v roce 98 a dal ale i pred rokem 98 jelo hodne vostre :)
Sice nekdo psal, ze drogy byli jiny nez dnes(asi pravda). Nicmene kdyz se podivas dnes na DnB stage jak tam lidi slapou( a ted nemyslim diky drogam) tak je jasny ze ty lidi ta hudba bavi a dokaze je poradne dostat do varu(vcetne me). Stejne jako pred lety house a techno.
Minimal rozjede jen par lidi jinak je to "slabota"
Ale letosni SOL by se ke korenum opravdu mohl vratit
Tereza | 14. 08. 2009 | 08:44:57
Richie RichDěkuji za tvůj příspěvek, konečně si jsem jistá, že to není mnou (mým věkem a změnou pohledu), ale že se to opravdu hodně změnilo.. Chodím na akce od 98 a zřejmě jsem zažila to nejlepší..Poslední 3 roky je to tragedie... Hlavně s tou people atmosphere...
Díky a měj se....
Anonymni | 13. 08. 2009 | 10:55:43
Sety ceme... olda | 12. 08. 2009 | 11:07:22
vlakyPosilování vlaků co vím se děje na základě požadavku pořadatele (který se na tom většinou i finančně nebo jinak podílí).
Takže tady bych nehledal problém u ČD...
soulbass | 11. 08. 2009 | 11:43:22
na lidi z okolo parties se všeobecně sere,v tomle trendu pokračují ČD-leda
kdyby Mersey připlatilo,ale proč hrabat se asi musí...uplně něco jinýho
Sázavafest-v Kácově na zastávce mimořádně infostánek,reklamní
předměty,prodej jízdenek,spoj posílen vagony,uplně jinej přístup...proto
sem teď z Hradu jel až v 8,pamatuju ten předloňskej boj s davem nasoukat se
do dvou vagonů motoráčku,kterej sem prohrál :YannD | 10. 08. 2009 | 11:26:40
http://www.youtube.com/watch?v=a8uLV-ZkRpw&feature=channelhttp://www.youtube.com/watch?v=H4KxyEZlVKA&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=M0R-RL9Clqs&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=Ms6WBLsi-hY&feature=channel
Skica | 10. 08. 2009 | 09:55:14
@RomikTronik aka bKonanPane chytrej, stím posílením spojů se lidem co o si o to píší nedivím. Co jsem jel na HradHouse v roce 2007 (A.Beyer, Marco Carola, Sebastien Leger, Andy C). Ráno když jsem čekal na vlak z Boskovic tak tam stálo cca 250 lidi. Už nevím v kolik to bylo, ale tenhle počet se podle tebe měl vejít do jednoho osobáku?? S jedním osobákem??... Plno lidí taky muselo čekat na dálší spoj..
Byl jsem rád že jsem se tam nacpal. Ani nechci mluvit o jedné holce co zřejmě trpěla klaustrofobií...
Promin, ale jeden motoráček pro tolik lidí je fakt málo...
Kdyby se postarali o jeden vagon navíc nic by se nestalo. Zas tak moc usilí by to nestálo....
Jdu spat čus
SB | 10. 08. 2009 | 08:38:27
KeepsmileJa osobne minimal taky moc nemusim , ale dle meho nazoru hral Umek rozhodnej nejrychleji ze vsech ucinkujich na hlavni stagii , v polovine setu tam byla slabsi minimalova dvacetiminutovka ale jinak to melo rozhodne hlavu a patu a podobalo se to tomu pravymu technu co mame vseci radi :), coz se treba neda rict u baileyho.
Melanie | 10. 08. 2009 | 08:35:14
jak to tak čtu tak dobře že jsme jeli na pigaRichie Rich | 10. 08. 2009 | 08:33:39
Já se plně ztotožňuju s Keepsmilem - jezdil sem od 1998 do 2002 na akce,
pak na to sral a minulej rok sem se jel po letech podívat na páteční
Shotgun, kde byl hlavně minimal na hlavní. Po těch letech sem stál mezi
lidma a si říkal - co to kurva je? Všichni stáli, čuměli, postrádalo to
jakoukoliv atmosféru, jakejkoliv groove - všichni jenom šlapali zelí na
monotónní zvuky. Já si vzpomněl na atmosféru starých cosmiců, probošťáků
nebo první dekadence v český lípe, mácháč tenkrát taky valil, Elko Pardubky
1998-2002 valilo taky super. A najednou stojim po šesti letech na akci a
všichni stojej a čuměj. Nikdo moc nepařil, i když všichni byli moc. Fakt
divná atmosféra. Nevim jestli je to dobou a zestárnutím, nebo jsou horší
lentilky než bývaly (jak již někdo v debatě zmiňoval), popř. jestli mi
došel veškerej endorfin, serotonin nebo neuronin :D - každopádně já se
nebavil... Dneska opravdu málokdo hraje starý techno, doba pokračuje,
taneční festivaly ovládá trance, minimal a dnb... Lidi jsou jiní, generace
jiná, všechno je jinak :) Keepsmile | 10. 08. 2009 | 08:30:14
2 Pavel: nene nejsem žádnej dramíkář... jen nejsem ten z novodobý generace,
která jede jen jeden těžce specifikovanej styl a ostatní odsuzuje. Bral
jsem a beru elektronickou hudbu jako celek. Řekl bych že jsem jeden z mála,
kterej může vyrazit na Sensation White, zrovna tak na HipHopKemp, do Roxy
na Bush, koncert kdejaký kapely zrovna tak jako na freetekno.Jen sem sem napsal, že poprvé za dlouhá léta jsem šel z akce dom ještě za tmy protože to byla nuda. Chápu že styl co tam drsně řezal od podlahy Umek, Bailey apod. má mraky vyznavačů, mě se jen nelíbí že atmosféra na HHOUSE byla NULA. Krom nějaký první řady, která se trochu hýbala. Navíc mě vysvětlovat že je to to inteligentní techno, který se musim naučit poslocuhat, hledat v něm skrytou energii... děkuji nechci. Richie Hawti, Villabolos nebo Jooris Vorn, který +/- řadim do tohohle štýlu mě třeba dokázali hodně chytit a mělo to fakt energii aniž by to mělo 140 BPM, ale HH09 main stage byla prostě špatná edice o jednom loopu a pár zvucích.
Keepsmile | 10. 08. 2009 | 08:15:34
dobrej příklad nenajdeš prostě... :-)SB | 10. 08. 2009 | 07:50:04
xxxkdyz nevis tak nepis ............
xxx | 10. 08. 2009 | 06:52:37
teda ten umek to teda vali jak svin a tech rukou nahore..blbej priklad
SB | 10. 08. 2009 | 03:38:07
Umek to tam rezal nahodou drsne , treba tady zrovna nejake videjko :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=lDOGCeNUQz0
RomikTronik aka bKonan | 10. 08. 2009 | 02:55:50
Borci...Borci co to tady zase rozjíždíte za vály? Umek to rozsekal, Bailey taky, zaver Luccy taky dobry. Gregor Thresher nebyl tak akční třeba taky proto že hrál celkem brzo. Na dramci I Am Cyber, Intalex a ráno Sayko. Minimal stage byla dobrá od začátku do konce. To že někdo nehraje to co nejste zvyklí poslouchat, neznamená že je to špatně. Line-up znáte měsíc dopředu. Co mě zklamalo, že nehrál Orbith, nevíte někdo proč? Sem se těšil na raní tanečky.
Míst na sezení bylo málo, ale tak co velice... sem tam nepřišel sedět, a když už tak nejsu máslo a sednu si na perón, schody nebo trávu a pod prdel dám mikinu nebo hromadu letáků na SOL které se válely opravdu všude :D !
No a když jedu na akci, tak nějak počítám stím, že vlak bude plný. Žeprej posilovat spoje
Já se bavil od začátku do konce
Po každe akci je tu tisíc remcalů a mám pocit že to jsou pořád ti samí. Třebas by mě zajímalo, co je to za kec, že "akce byla dobrá až na pár drobností." To jako, že třeba v pět ráno byla zima oproti osmi večer? Nebo co teda?
omasti!
firesterter | 10. 08. 2009 | 02:02:52
finch - pravější techno je. .. .Pravější techno je to co se točí více doprava, věčina zvuku hraje převážně z pravé reprobedny (z pohledu dj) , do levé jde jen šum a praskání z desek.
Pravé techno se hraje z pravých gramofonů a pravého mixážního pultu. Jsou li splněny tyto podmínky, jde o pravé nefalšované techno.
přecházíš na dramec jo? No teda už z tebe začíná bejt velkej kluk.
komunista | 10. 08. 2009 | 01:50:20
[b: finch[/b: No co je pravější? No dejme tomu ostřejší zvuk (minimal má víceméně hlavně hutné basy, ale, né vždy oplívá kupa zvuky okolo, zas samozřejmně né každý minimal track je o ničem je jich moc a moc co stojej opravdu za to) BPM kolem 135-45 zhruba! Peppelino, Reaky, Surgeon, Ian Void... a jim podobní pod tim si představuju to pravé techno! Samozřejmně je to moje představa někdo jiný by řekl třeba něco jiného...
firestarter | 10. 08. 2009 | 01:47:15
Paveeljéje, kdyby sem měl pozvat na panáka všechny lidi co sem tu na forech urazil, tak si musím založit vlastní palírnu cíjo, hyh, a co piješ?
finch | 10. 08. 2009 | 01:37:37
komunistaco je to pravější techno ?
petr | 10. 08. 2009 | 01:27:40
me se hrad moc libil a hudba superpaveell | 10. 08. 2009 | 01:26:55
firestarterNo tvoje jmeno jo,ale nazory neeee a jako seš fakt drzej :D ...Zfetovanýho přiteplenýho blbečka ti neodpustim a jsem uražen, takže mi dlužíš přinejmenším jednoho panáka :D
firestarter | 10. 08. 2009 | 01:22:52
komunistasem se jaksi zasek v té pubertě a furt si musím dokazovat moje jedinečný já. no zas na druhou stranu už mám svoje leta a starýho psa novejm kouskům nenaučíš. hyh. čágo belo
firestarter | 10. 08. 2009 | 01:21:13
paveellTakže už mě tady z fóra asi znáš že? no škoda, sem myslel že zas někoho naseru, asi se nepovedlo, zkusím to příště!
Tak už budem kamarádi?
komunista | 10. 08. 2009 | 01:05:07
[b: paveell[/b: Jo to asi jo, ikdyž Umek hraje pořád dobře! Některé jeho sety jsou opravdu super i teď! Pořád patří k mějm nej nej Djs! Ale hraje prostě minimalovější zvuk techna! Jinak k tomu Gregoroj, už se moc těšim na jeho nové CD co má vydat! Jeho minulé bylo opravdu dobré!
[b: Anonymní[/b:
Nemůžeš zas odsuzovat celej minima! I v minimalu jsou dobří producenti a rychlost není vše!
Anonymni | 10. 08. 2009 | 12:56:56
Přesně tak zk**enej MINIMAL, MINIMAL nepodporujeme! paveell | 10. 08. 2009 | 12:55:31
komunistaJj..Tys to naspal přesně...To techno co mas na mysli se uz hraje malokde a pokud by umek zahral to co hraje v zahranici,tak jsou nekteri lidi jeste vic nasrany. Gregor Tresher to podává opravdu skvěle a rozhodně se mi to líbí a ten kdo si s ttěžuje tam opravdu jezdit nemšl,protože tohle musel očekávat.
komunista | 10. 08. 2009 | 12:51:59
[b: firestarter[/b: Tyyjo to teda je :D
Ono se u tebe vůbec tak nějak nestává, že by jsi někdy s někym souhlasil :-)
paveell | 10. 08. 2009 | 12:49:29
firestarterChichi..Ty ses teda předvedl Někdo jako ty mě opravdu rozhodit nemůže :)
Nenapsal jsem,že je techno stejný se schranzem ty lamo....A fety do sebe cpeš možná tak ty náladová vokurko
firestarter | 10. 08. 2009 | 12:48:47
komunistaKdo by to byl řek, ale souhlasím s tebou , to je ale pocta co? hyh
paveell | 10. 08. 2009 | 12:45:30
LucianaNo asi tak nějak...
fill- no fakt nevim jak se to jmenuje :) Ale pokud to zjistíš,tak to sem hoď...
firestarter | 10. 08. 2009 | 12:45:18
fill, PaveelVy jste asi obá mimo ! Kolikrát se technaři hádaj se schranzerama, a vy říkáte, že je to jedno a to samí. To může říct fakt jen zfetovanej minimalistickej přiteplenej blbeček, co ví velkej prd.
Pro vás by měli pořádat nějaký přiteplený festivaly, a né tahat tyhle srajdy na akce pro "normální" partypeapls.
Hyh, to sem si zas pěkně vynadával, ještě že se tu vždy najdou nějací blbci co mi sou proti srsti svejma názorama.
komunista | 10. 08. 2009 | 12:44:39
No je pravda, že na Hradu to bylo na hlavní především minimalovějšího
ražení! Já mám minimal přímo nevyhledávám není to přímo moje parketa, ale
práve od Gregora bejvá minimal poměrně dobrej, letos zahrál celkem slušně,
ale umí i líp! Ale třeba Lucca ke konci svého setu docela dobře válela! Ale
top ravé techno to i tak nebylo! Hold na hadu převládalo minimalovější
techna! Což si myslim není špatné když to dj umí dobře podat, ale je
pravda, že mi tam chybělo to pravý techno! Ale zas kdo jel na hrad tak s
tim musel počítat když si přečetl lajn ap! Ale i tak to prostě byla dobrá
akce! Jen k ránu mohli dát někoho technovějšího! Wehbba většinou hraje
trosšku to pravější techno, ale pořád né úplně! Hold musíme si počkat na
SOL to bude o něčem jiném!FILL | 10. 08. 2009 | 12:39:19
PAVEELLA nevis nahodou jak se ten track jmenuje ?Z toho videa co jsi jsem dal.....Dikes
Luciana | 10. 08. 2009 | 12:37:31
Spíš už se v Čechách nenajdou kvalitní drogy který by lidi bavili :))))paveell | 10. 08. 2009 | 12:26:14
KeepsmilePodle mě se nemusí lidi bavit tím,že skakaj jak na dramiku (to co mas rad a proto to srovnani ).
Jak dlouho jsi byl na hlavni stage,ze muzes tak rejpat?Pokud vim,tak jsi stravil vetsinu casu na dramcích,jak jsi psal ve starsim prispevku a proto ti tohle připadalo nudný,pomalý a kdo ví co ještě.
Tohle video vypovídá o skvely hudbe http://www.youtube.com/watch?v=FPjhliwMYdw&eurl=http%3A%2F%2Fwww.facebo ok.com%2Fhome.php%3Fref%3Dhome&feature=player_embedded
Keepsmile | 10. 08. 2009 | 12:15:05
tak tohle jsem měl na mysli :-)Asi zbytečný řešit co je lepší a co je víc in. Ti co vyrostli na technoškách s počátkem milénia tuhle hudbu třeba nemusí pochopit... pokud si teda nezvykli (jak mi říkal jeden oldschooler:-) Ale chápu, doba se mění a debata je zbytečná. Jen mi prostě přijde smutný pohled na hlavní stage která stojí, sem tam někdo zapíská (těžko říct proč).
Lidi se prostě teď baví jinak viz třeba tohle video (a pozor - tohle je první řada - tam to frčí o mnoho více jak na "spících okrajích":-)))))
http://www.youtube.com/watch?v=Gi9NXXjTZcM
paveell | 10. 08. 2009 | 12:14:00
heererNějak mi uniká kdo kde píše, že je schranz stejnej jak techno.