FESTIVALY 2018

srpen
01
02

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

LET IT ROLL OPEN AIR
05

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

LÉTOFEST BRNO
06
07
08

TENTO DEN SE KONAJÍ 2 FESTIVALY

BRUTAL ASSAULT
SZIGET
09

TENTO DEN SE KONAJÍ 2 FESTIVALY

BRUTAL ASSAULT
SZIGET
12

TENTO DEN SE KONAJÍ 3 FESTIVALY

LÉTOFEST OSTRAVA
ZUBŠTEJN ČASU
SZIGET
13

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

SZIGET
14

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

SZIGET
15

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

SZIGET
16
17

TENTO DEN SE KONAJÍ 3 FESTIVALY

ČESKÉ HRADY
LÉTOFEST OLOMOUC
TRNKOBRANÍ
19

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

LÉTOFEST OLOMOUC
20
21
22
23

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

HIP HOP KEMP
26

TENTO DEN SE KONÁ 1 FESTIVAL

LÉTOFEST KARLOVY VARY
27
28
29
30
31

TENTO DEN SE KONAJÍ 2 FESTIVALY

ČESKÉ HRADY
ŽATECKÁ DOČESNÁ
DOPORUČUJEME FESTIVALY
17.8. - 18.8.
17.8. - 19.8.
17.8. - 17.8.
18.8. - 18.8.
18.8. - 18.8.
23.8. - 25.8.
24.8. - 25.8.
24.8. - 25.8.
24.8. - 25.8.
31.8. - 1.9.
1.9. - 1.9.
1.9. - 1.9.
7.9. - 11.9.
7.9. - 8.9.
8.9. - 8.9.
22.9. - 22.9.
ZAHRANIČNÍ FESTIVALY
1.9. - 1.9.
8.9. - 9.9.

Underworld vydávají album Barbara Barbara, we face a shining future

Underworld vydávají album Barbara Barbara, we face a shining future
18. 03. 2016   |   Autor: redakce   |   Komentáře (0)
(Promotion) Legenda taneční hudby Underworld, která je jednou z hvězd letošního ročníku festivalu Colours of Ostrava, vydává 18. března již sedmé studiové album nazvané Barbara Barbara, we face a shining future. 







 
Barbara Barbara, we face a shining future vychází šest let po nahrávce Barking z roku 2010. Nové album obsahuje sedm skladeb, které se svým energickým, syrovým a spontánním zvukem vrací ke kořenům, z jakých hudba této dvojice kdysi vyrůstala. Deska se tak dá srovnávat s nahrávkami jako dubnobasswithmyheadman a Second Toughest In The Infants, které se nedávno dočkaly reedic. 

Underworld vydávají album Barbara Barbara, we face a shining future

Nahrávka je výsledkem nového přístupu k tvorbě. Vždy když se oba členové (Rick Smith a Karl Hyde) potkávali v roce 2014 a 2015 ve studiu, začali pracovat na nové skladbě, nikdy se nevraceli k tomu, co již nahráli. Rick Smith to vysvětluje následovně: “Rozhodl jsem se, že si zahrajeme s Karlem takovou hru. Kdykoliv jsme přišli do studia, tak jsme začali pracovat na nové skladbě. Každý nový den - vždy nová skladba. Takto jsme se vyhnuli tomu, že bychom o hudbě příliš přemýšleli, dostali jsme se k jejímu jádru.” Karl Hyde dodává: “Nechodili jsme do studia s tím, že chceme mít na konci dne hotové nějaké velké umění. Naše mantra byla - každý den nahrajme něco nového. Nedívejme se zpět, prostě nahrávejme. Cítil jsem, že objevuju, že se hýbu vpřed bez nějakého tlaku. Prostě uvidíme, co se stane, když se my dva sejdeme a vzájemně se inspirujeme.”   

Během tvorby vzniklo přibližně třicet původních nápadů, z nichž ty, které zněly zajímavě, Rick později rozpracoval (posléze ve spolupráci s koproducentem Lincolnem Barrette aka High Contrast). Díky těmto zajímavě nastaveným setkáním Rick a Karl zažili to, co Underworld chybělo mnoho let - skutečnou tvůrčí spolupráci. Rick říká: “S Karlem jsme nikdy tímto způsobem neskládali, nedávali jsme dohromady celé album jednou metodou. Bylo to pro nás nové a radikální. Ve studiu to bylo o lidském kontaktu.” “Do studia jsem přicházel s otevřenou myslí. Věřil jsem, že ve studiu je kromě nás ještě něco navíc,” doplňuje Karl. A bylo - spontánní a divoká energie.
Velký vliv na vztah Ricka a Karla měla reedice k 20. výročí jejich debutu dubnobasswithmyheadman a následující turné, které Karl považuje za nejzábavnější v celé kariéře Underworld. Rick vypráví: “Živé provedení naší prvotiny mělo pro mě a Karla význam v tom, že jsme se společně pohnuli vpřed. Karl měl pocit, že se skladbami musí udělat něco radikálního, a zaplať pánbůh, že to udělal.” Karl souhlasí: “Živé hraní skladeb z našeho prvního alba mi připomnělo mé nejsilnější vzpomínky z té doby. Jak jsme improvizovaně hledali hudební nápady, které se pak změnily v klasické skladby - hity. Podobně jsme u naší nové desky neměli žádnou předepsanou linku, kterou bychom sledovali, bylo to neprobádané území.” 

Od prvního nahrávání až po masterování nové desky uplynulo pouze třináct měsíců, což se nikdy u nahrávek Underworld nestalo. “Vždy to v průměru trvalo tři roky, než vzniklo nové album. Nyní to byl pouze jeden rok. V minulosti vždy nahrávání vyžadovalo velkou duševní i fyzickou námahu, že jsme se ani k tomu nechtěli vracet. U Barbara Barbara, we face a shining future jsme se hned poté ptali - tak kdy půjdeme zase do studia, abychom pokračovali?,” uzavírá Kal Hyde.
 
Barbara Barbara, we face a shining future - skladby:
1. I Exhale 
2. If Rah 
3. Low Burn 
4. Santiago Cuatro
5. Motorhome
6. Ova Nova 
7. Nylon Strung 

Dodal: Jiří Sedlák, ArtsMarketing.
COLOURS OF OSTRAVA

COLOURS OF OSTRAVA

Čtvrtek 14. 7. 2016 až Neděle 17. 7. 2016
od 1590 Kč
Vystupují:
Underworld, Thievery Corporation, MH83, Tame Impala, Of Monsters and Men, Antony and the Johnsons alias ANOHNI, Slowdive, Caro Emerald, Passenger, Victoria Hanna, Aurora Aksnes, Kovacs, Susanne Sundfør, Maria Peszeka další
DISKUZE
Jméno:                   Nadpis:   
Text:
Zadejte číslo 144:

Tipy na zajímavý obsah

© Copyright Poslouchej.net 2003-2011  |    ISSN 1801-6340  |